جک درب پارکینگ سوزوکی Suzuki

تعمیر کرکره برقی
شناخت اجزای کرکره های برقی
اکتبر 10, 2018
جک درب پارکینگ
انتخاب جک پارکینگ مناسب برای درب پارکینگ
فوریه 10, 2019

جک درب پارکینگ سوزوکی Suzuki

جک درب پارکینگ سوزوکی مدل sz-400 از سال ۱۳۹۴ به بازار معرفی شده است و طی این مدت تونسته نظر افرادی که دنبال جک پارکینگ ارزان قیمت بودند رو به خود جلب کنه. این جک برقی پارکینگ دارای ۱۸ ماه گارانتی هستش، البته با توجه به تازه وارد بودن این جک اطلاعات دقیقی از کیفیت این گارانتی در دسترس نیست. نصب جک برقی Suzuki برای درب پارکینگ ساختمانهای کم واحد با تعداد تردد پایین مناسب هست .

 

 

جک درب پارکینگ سوزوکی Suzuki

 

 

پکیج جک درب پارکینگ سوزوکی suzuki

جک درب پارکینگ سوزوکی از بسته بندی باکیفیتی برخورداره و قطعات در پارتیشن مقوایی و کارتن های مجزا قرار گرفته  که از ضربه خوردن و آسیب رسیدن به قعات در هنگام حمل و نقل جلوگیری می شه. ایرادی که می توان به این بسته بندی گرفت ابعاد بزرگ کارتن محتوی پکیج است که حمل آن را اندکی مشکل می کنه پکیج درب اتوماتیک سوزوکی به صورت پیش فرض شامل قطعات زیر می باشد:

  • دو عدد جک درب سوزوکی مدل SZ-400
  • باکس پلاستیکی بهمراه مدار فرمان City
  • دو عدد ریموت کنترل ۴۳۳ مگاهرتز ۴ کانال
  • دو عدد فتوسل بعنوان سنسور ایمنی
  • چراغ چشمکزن LED
  • دو عدد خازن و متعلقات نصب

 مدار فرمان جک درب پارکینگ سوزوکی

جک برقی درب پارکینگ سوزوکی از مدار فرمان پیشرفته City بهره می بره . این مدار فرمان که کپی برداری شده از مدار فرمان جک   V2کالیپسو با تکنیک مهندسی معکوس می باشد ، تقریباً هر آنچه مدار کنترل یک جک پارکینگی باید داشته باشد را دارد و طیف وسیعی از تنظیمات گوناگون از جمله کاهش سرعت جک در انتهای مسیر حرکت درب ، فرمان دادن مستقیم به قفل برقی ،

تشخیص برخورد درب با مانع و تنظیمات مجزای زمان باز و بسته شدن در آن وجود دارد. ریموت کنترل موجود در پکیج از نوع کد ثابت ۴۳۳ مگاهرتز می باشد. مزیت این ریموت کنترل قیمت ارزان آن و نقطه ضعف آن امکان تداخل امواج آن با ریموت کنترل پارکینگ ساختمان های جانبی می باشد. موتور گیربکس جک درب پارکینگ سوزوکی بازوی جک برقی سوزوکی بسیار معمولی هستش و از کیفیت متوسطی برخورداره . این جک درب پارکینگی با کورس حرکتی ۴۰۰ میلیمتر قابل نصب بر روی درب پارکینگ با طول هر یک لنگه ۲۵۰ سانتیمتر (۵۰۰ سانتیمتر دولنگه) می باشد، زاویه بازشوی لنگه های درب حداکثر ۱۲۰ درجه می باشد و با توجه به گشتاور ۲۸۰۰ N/m موتور، جک سوزوکی مناسب نصب بر روی درب با حداکثر وزن هر یک لنگه ۲۸۰ کیلوگرم (وزن مجموع دولنگه درب ۵۶۰ کیلوگرم) می باشد. با توجه به سیکل کاری پایین جک سوزوکی نصب آن برای درب پارکینگ آپارتمانهای کم واحد با تردد خودروی متوسط به پایین توصیه می شه .

در مجموع اگر درب پارکینگ شما ابعاد و وزن معمولی دارد و میزان تردد شما پایین است و به دنبال خرید جک درب پارکینگ ارزان قیمت برای منزل خود هستید، درب برقی پارکینگ سوزوکی SZ-400 می تواند نیاز شما را برطرف سازد.

√ ساخت ایران و ۱۸ ماه گارانتی

√ مدار فرمان پیشرفته با امکان تشخیص برخورد با مانع

√ فرمان دادن بدون واسطه به قفل برقی بی نیاز از مدار مجزا

√ مکانیزم حرکت ۲ سرعته جک و جلوگیری از کوبیده شدن درب و ایجاد صدا

√ قیمت بسیار ارزان در مقایسه به جک های تحت لیسانس ایتالیا و جک ها اروپایی

X کیفیت متوسط ساخت موتور و گیربکس جک پارکینگی سوزوکی

X چرخه کاری پایین که در صورت تردد بالا جک داغ می کند

X تازه وارد بودن جک به بازار و عدم وجود تجربه کافی در رابطه با عملکرد دراز مدت آن

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (4 رای)

پاسخی را بگذارید

هم اکنون تماس بگیرید