درب اتومات پارکینگی

جک درب پارکینگ
انتخاب جک پارکینگ مناسب برای درب پارکینگ
فوریه 10, 2019
درب اتوماتیک

درب اتوماتیک

درب اتومات پارکینگی

درب اتومات پارکینگی یکی از ضروریی ترین نیاز های ساختمان های پردتردد می باشد . درب پارکینگ ساختمان های مسکونی و ادارات عموما از نوع لولایی هستند . برای اتوماتیک باز و بسته شدن این درب ها از جک های پارکینگی مخصوص درب های لولایی استفاده می شود . درب اتوماتیک لولایی بزرگترین سهم را در بازار درب های اتوماتیک داشته و شرکت های بسیاری تولید کننده محصولات متنوع در این بخش هستند . به طور کلی جک های درب لولایی را میتوان به دو گروه الکترومکانیک و هیدرولیک تقسیم کرد . در ادامه برخی از انواع جک های درب پارکینگی لولایی که توسط شرکت های فعال در حوزه درب اتوماتیک ساخته و به بازار عرضه شده معرفی میگردد.

درب اتوماتیک

انتخاب جک پارکینگ مناسب برای درب پارکینگ

جک های درب اتوماتیک پارکینگ براساس سیستم محرک به دو گروه الکترومکانیک و هیدرولیک تقسیم می شود . این دو گروه از نظر عملکرد با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در هنگام انتخاب باید به آن ها توجه کرد . به طور کلی در هنگام انتخاب جک مناسب برای درب های پارکینگ به دو نکته اصلی باید توجه کرد :

  1. وزن درب
  2. میزان تردد

به صورت کلی جک های الکترومکانیک برای درب های سبک و جک های هیدرولیک برای درب های سنگین توصیه می شوند. همچنین در میان جک های الکترومکانیک ، مدل های ۲۴ ولت در مقایسه با مدل ۲۲۰ ولت قدرت کمتری داره و برای درب های نرده ای و سبک تر توصیه می شود . البته این دسته بندی تقریبی هست و با پیشرفت های صورت گرفته در صنعت درب های اتوماتیک در سالیان اخیر ، جک های الکترومکانیکی طراحی و ساخته شده که از نظر قدرت با جک های هیدرولیک برابری می کنند . از نظر میزان تردد، جک های هیدرولیک وضعیت بهتری نسبت به جک های الکترومکانیک داشته برای درب های با تردد بالا توصیه می شود .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (4 رای)

پاسخی را بگذارید

هم اکنون تماس بگیرید