انتخاب جک پارکینگ مناسب برای درب پارکینگ

جک درب پارکینگ سوزوکی Suzuki
فوریه 3, 2019
درب اتوماتیک
درب اتومات پارکینگی
فوریه 20, 2019
جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ و انتخاب آگاهانه آن

جک درب پارکینگ یکی از پر مصرف ترین صنایع امروز است . علت این برتری آن است که در جک های هیدرولیک مجموعه موتور و پمپ درون روغن شناور بوده و به همین علت عمل خنک کاری موتور و دفع حرارت در هنگام کارکرد جک ، در مقایسه با جک های الکترومکانیک بهتر صورت می گیرد و می توان مدت زمان بیشتری از این جک ها استفاده کرد و در نتیجه برای ترددهای بالا مناسب تر هستند . در میان جک های الکترومکانیک، مدلهای ۲۴ ولت در مقایسه با مدل ۲۲۰ ولت در ترددهای بالا عملکرد بهتری دارد .

جک درب پارکینگ

مزایای جک مناسب پارکینگ

موتور الکتریکی ۲۴ ولت به علت تولید حرارت کمتر در هنگام کارکرد ، می تواند برای مدت طولانی تری مورد استفاده قرار بگیرد و بنابراین در تردد بالا عملکرد مناسب تری دارد. به منظور جلوگیری از آسیب دیدن سیم پیچ موتور به علت حرارت بالای ناشی از کارکرد مداوم در موتورهای ۲۲۰ ولت ، یک سنسور حساس به دما در مسیر سیم پیچ موتور قرار داده می شود تا در صورت بالاتر رفتن دمای سیم پیچ از حد مجاز ، برق ورودی را به صورت خودکار قطع نماید . علاوه بر این موارد ، قدرت باد نیز در انتخاب جک پارکینگ مناسب اثرگذار است . به عبارت دیگر درصورتی که ابعاد درب بزرگ بوده و ساختار یک پارچه داشته باشد ، وزش باد تاثیر قابل توجهی در میزان نیروی لازم برای حرکت درب خواهد داشت ، هرچند خود درب سبک باشد .

مراقب انتخاب جک درب پارکینگ باشید

اما در صورتی که محیط نصب چندان بادگیر نباشد و یا درب در برابر باد مقاومت نداشته باشد (مانند درب نرده ای)، وزش باد تاثیر چندانی در میزان قدرت لازم برای حرکت درب نخواهد داشت. موارد بیان شده در بالا از جمله مهم ترین نکات در انتخاب جک پارکینگ مناسب برای درب های پارکینگ اتوماتیک می باشد . البته باید توجه داشت که انتخاب جک مناسب برای درب پارکینگ باید با مشورت کارشناسان با تجربه در زمینه درب های اتوماتیک انجام شود تا ضمن درنظر گرفتن تمامی موارد اثرگذار در عمکرد درب ، بهترین محصول برای درب انتخاب شود .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (4 رای)

پاسخی را بگذارید

هم اکنون تماس بگیرید